MEGLEPETÉS! Nászút terhesség

Ha ma találkoztál velem, akkor elvisz egy tipikus kisbusz-vezetésű Berkeley anyához. és én vagyok. De én is tele vagyok történetekkel. és álom.

Az első randevú a jövőbeli férjemmel, Alec-szel hosszú volt. Négy óra múlva olyan személyes utazási történeteket cseréltünk, mint például a kártyák kereskedelme a turmixok során. Alec Kenyában és nekem Törökországban járt; Hondurasban és én Thaiföldön járt; Ausztráliában járt és én a Cseh Köztársaságban járt. Mindketten Nyugat -Európa egyes részein jártunk. Tudatlanul megfontoltuk a saját nagy utazásunk alapját.

Egy évvel az első randevunk után vettem egy nagy térképet. Alec és én olyan helyeket körözöttünk, amelyeket el akartunk menni. Ugyanez a térkép lóg a legrégebbi fiam háziasszonya felett, és néhány jelölés még mindig látható. Miután a körök elkezdték eltakarni az országokat, ahol egy év alatt túl sok kiemelésre kerülnek, készítettem egy tervet. Vettem az irányítást, és az álmai kirándulásunkat egy irányítható hat hónapos, a világ repülőgép-jegyére, nyolc fő megállással, plusz vonatokkal, buszokkal, hajókkal és autóval, hogy az út hátralévő részében eljuthassanak.

Utólag látva, nem gondolok rá más módon, de az utazási tervezés megelőzte az esküvőt. Aztán elköteleztük magunkat, ezért úgy döntöttünk, hogy a kalandútot nászútmá változtatjuk, és kézfogás megállapodást kötöttek, hogy a házasságunk minden évében elhagyjuk az országot.

Az előkészítés során értéktárgyaink nagy részét eladtuk, és a többit két tárolóhüvelybe helyeztük. Hivatalos távollétemre mentem, de nem akartam visszatérni a munkámhoz. Az esküvőnk utáni napon elhagytuk a lakásunkat, amikor a tortát csiszoltuk.

A nyaralás Heather a legjobb verzió. Sok okból, amint megközelítem a repülőgépet, megvizsgálom az ellenőrző természetemet, és csak vele megyek. Olyan sok csodálatos dolgot tanultam az utakon. És többségük magamról szólt.

Nem akartam elfelejteni az epikus Monstermoon egyetlen részletét. Miután az utazás megkezdődött, minden éttermet, hostelt és tevékenységet rögzítettem, valamint a papír notebook összes költségét.

Együtt olyan sok nagy és kis kalandunk volt. Megtanultuk, hogyan kell élni az egyik pénztárcából a kezdetektől; Ez egy nagy változás volt a gondolkodásunkban, amely azóta jól szolgált nekünk. Hasonlóképpen megtanultuk, milyen morcos vagyok egy napos túrázás után, elegendő snack nélkül.

Elindítottuk az utazásunkat az Egyesült Királyságban. Alec és én felfedeztük a múzeumokat, kocsmákat és kastélyokat, amikor nem jártunk kedves barátaival. Az egyik kedvenc helyem Londonban a Tranzitmúzeum, ahol az egész régi buszon és vonatokon felmásztam, és megtanultam apróságokat, amelyeket szeretek megosztani.

A dollárunk kinyújtása érdekében, amennyire csak elmentek, a legtöbb éjszaka ifjúsági hostelekben maradtunk; Annak érdekében, hogy ez „nászútja” legyen, oly gyakran kényeztettük magunkat a szebb szállodákban és éttermekben. Megállapítottam azt a szabályt, hogy minden hosszú repülés előtt valahol egy szép zuhanyozással kell maradnunk. Üdvözöljük, világ.

Közép- és Kelet -Európa más részeinek indítópontjaként repültünk Németországba. Felfedeztük a tökéletes ivócsokoládét a Cseh Köztársaságban; leugrott egy hídról egy folyóba, amely Szlovéniában kezét tartja; Úszjon egy budapesti fürdőkomplexumban, olyan kedves, hogy átadhat egy székesegyház számára; felfedezte a társasjátékok általános szeretetét; És több mint tucatszor evett pizzát. Akkor nem tudtuk, de felvettük a legjelentősebb emléktárgyunkat Horvátországban, egy apró sejtcsoportot, amely megtanította nekünk, hogy az élet tényei univerzálisak, a földrajz változatlan. Azt kellett volna gyanítanom, hogy valami kikapcsol, amikor Alec először nyert Scrabble -ben.

A házastársam továbbra is esik vagy ragyog a kerékpárutakon, de inkább az optimális körülményekre várok. Szlovéniában kölcsönzöttünk egy pár kerékpárt, és egy órát töltöttünk az esőben egy autópálya mentén, egy kiégett poncsóban, amely vitorla, mint egy vitorla. Visszatértünk a hostelünkbe az ízletes Gulash-hoz és egy hasa-táncos show-hoz, mielőtt Afrikába vezető úton elkapnánk az éjszakai vonatunkat Münchenbe. Szeretem egy ilyen napot; Ez egy ilyen véletlenszerű tapasztalat.

A Fokvárosba érkezés jelentős sokkot jelentett: nyárról télen repültünk, városba és Európába Afrikába.

Néhány nap után a nagyvárosban csatlakoztunk egy 10 napos szafari turnéhoz, hogy Namíbián, Botswanán és Zimbabwe-en keresztül vigyünk minket. A fiatal vezetők nagy teherautót, ételeket, sátrakat és alvó szőnyegeket biztosítottak tizenegyünk számára. Cserébe edényeket és más páratlan házimunkát végeztünk. Ezekben a napokban furcsán szörnyűnek éreztem magam.

A szafari teherautónk kavicsos utakon hajtott végre, más autóval semmilyen irányban. A városok, amelyeket átmentünk, szerencsések voltak, hogy egy poros doboz csípővel rendelkeznek a polcokon, természetesen nem olyan terhességi teszt, mint amit reméltem. Mire felidéztem az ideget, hogy megkérdezzem a fiatal útmutatóinkat, ahol találhatnék egyet, egy nap távol voltunk egy valódi várostól, amelyben a gyógyszertárak és az orvosok vannak.

Azon a napon, amikor láttuk a pozitív rózsaszín vonalakat a terhességi teszten, „és meglátogattuk a helyi orvosot, hogy duplán ellenőrizhessük” „Egy vad zebrát láttunk a ro-nAD és egy vadon élő flamingók nyája. A magányos zebrák nagyon ritkák, ezért jó ómennek vettük.

Az Etosha Nemzeti Parkba történő kijelentkezésünk tökéletes volt: felébredtünk egy dicsőséges napkelte előtt a két játékmeghajtó közül; Olyan sok madarat, zsiráfot, oroszlánot, zebrát láttunk az ebédhely felé vezető út mentén; Ebéd evése után sétáltunk a közeli vízlyukhoz, és szó szerint hatvan (60) elefántot láttunk csecsemőkkel fröccsentve és ivva. Kiemelkedő és nehéz távozni. Sátrakban aludtunk az oroszlánok ordításánál, túl kimerülten megtudva, vajon a közelben vannak -e.

Más hírek szerint, miután közzétettem a terhességemet a személyzetnek, összefoglalóan elindítottuk a szafari utazást, és egy wimpy hamburger -ízületre dobtunk, hogy magunkat megvédjünk. Ha egy fertőzött szúnyog megharapja, vagy a malária gyógyszert szedné, akkor ez nagyon rossz lenne a magzat számára. Alec és én beleegyeztünk, hogy elhagyjuk a túrát, és szárnyassuk. Csapatként dolgozva nagyon jól rájöttünk. További jó gyakorlat a valós élethez!

Egyéb afrikai kiemelések között szerepel a deluxe üdülőhelyen tartózkodás a legjobb barátom ajándékaként; túrázás a Drakensberg (Dragon -hegység) -on, hogy körülbelül ezer évvel ezelőtti barlangfestési helyeket barlangfestési helyekhez; alszik egy privát rondevalban, fürdőszoba ajtó nélkül; és Alec nagy és kicsi antilopokat eszik Impalától és Springbok -tól Kudu -ig és Oryxig. Kétségtelen, hogy ragaszkodjunk ahhoz, hogy a gyerekeink „ne köszönjünk”, bármit is készítünk, amit elkészítünk, ezekkel a vadjáték -ízlésekkel származik.

Amikor eljött az idő, hogy továbbmegyünk Afrikából Ázsiába, óvatosan csomagoltuk az egyetlen bizonyítékot, amelyben volt a kis bátorságunkról, az ultrahangos képről, a Johannesburgi orvosról.

Az utazás nem ért véget, de váratlan utat tett.

Tanulságok a Monstermoon -tól?

Senki sem sajnálja, hogy három hónapos nászútot vettél

Fontos, hogy minden nap egy órát szerezzen magának, még akkor is, ha a világ kedvenc emberével vagy

A család nevelése másfajta epikus kaland

A forró csokoládé mindig jó ötlet, szerezd meg a jó cuccokat

A postaládád soha nem lesz üres, és nincs olyan, mint egy tökéletes idő

Szinte mindig jobb, ha munkát tart, amíg új nem lesz

Megígértük egymásnak, hogy a házasságunk minden évben elhagyjuk az országot. Három gyerek később, és még mindig csak néhány betéttel amortizáljuk a nászútunkat. Remélem, hogy egy nap visszatérünk a pályára.